Zwroty i reklamacje

Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i przesłanie go do nas wraz ze zwracanym towarem. Adres odsyłki:

Lady Plus – Salon Mody Plus Size
ul. Mickiewicza 8
35-064 Rzeszów
tel: 781234400

Zwrot produktów

Zgodnie z polityką firmy, klient ma prawo zwrotu towaru w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, bez podania przyczyn. Odstąpienie od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Zwrotu towaru klient dokonuje na własny koszt, a firma zgodnie z przepisami prawa zwraca koszty wysyłki towaru do klienta, jednak jest to zawsze najniższy koszt dostarczenia dostępny w momencie zamawiania produktu na stronie. Taki zwrot kosztów transportu należy się tylko w momencie odstąpienia od umowy i zwrotu całości zamówienia.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania. Każdy element musi być kompletny, a towar dostarczony w stanie nienaruszonym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie (jeśli zamówienie składa się z kilku sztuk – odeślij tylko to co nie spełnia twoich oczekiwań).
  2. Dołącz do przesyłki paragon zakupu.
  3. Pieniądze zostaną zwrócone sposobem zakupu wybranym przez Klienta, np. przez pośrednika płatności Przelewy24.pl. Jeżeli klient wybrał opcję “za pobraniem” prosimy o podanie numeru konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  4. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, dokonamy zwrotu towaru przez transfer wymieniony w pkt. 3.
  6. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Odeślij do nas produkt najtańszą formą wysyłki.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
  5. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych oraz takich gdzie nadawca przerzuca koszt dostawy na odbiorcę.

Formularz zwrotu

 

Chcesz o coś zapytać?

E-mail: ladyplus.salon@gmail.pl
Nasz telefon: 781234400

You don't have permission to register
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu